18 oktober 2006

Pompen op tv

In het programma Vlaanderen Sportland hebben ze, na de wedstrijd zo lang mogelijk aan een staaf hangen, een nieuwe uitdaging voor de vertegenwoordigers van verschillende sportclubs. Nu moeten ze in 1 minuut zoveel mogelijk pompen. En wat blijkt?

Dat het voorlopig maar mietjes zijn me dunkt. In 1 minuut kwamen degenen die ik gezien had aan iets meer dan 50 keren pompen. Dat kan ik, hoe smal en ongespierd ik ook ben, toch net dat ietsje beter, dacht ik. Om hier zeker van te zijn heb ik het maar even getest en jawel: ik ben gestopt zodra ik de 60 gepasseerd was, en dus de anderen virtueel geklopt had.


Ter informatie hier mijn recentste sportactiviteiten:

3 augustus was de laatste keer dat ik op mijn koersfiets zat
ergens eind augustus of begin september zou ik misschien nog eens gevoetbald kunnen hebben met het kot
That's it, meer beweging heb ik in feite niet meer gehad sinds begin september. Misschien is het dus wel een goed idee om wekelijks mezelf te meten met de binken uit Vlaanderen Sportland, en te proberen hen steeds te kloppen.

Nog een kanttekeningetje: het programma is nog maar net terug bezig, en de twee ik die ik bezig zag, waren dus de eerste twee kandidaten. Van zodra er pakweg een bokser bijkomt zal het lachen mij wel vergaan.

Geen opmerkingen: