12 december 2006

Ben jij een topchef?

Ik blijkbaar wel. Althans volgens de test die je zelf kan doen door de link te volgen onderaan. Het waren maar enkele vragen met beperkte mogelijkheden, maar het kan toch al iets zeggen me dunkt. En wie pakweg mijn stoofvlees, pesto, paella, canneloni, semi freddo of baksteen heeft geproefd kan niet ontkennen dat het smaakt. Het is dan ook telkens met liefde gemaakt, natuurlijk.


You Are an Excellent Cook

You're a top cook, but you weren't born that way. It's taken a lot of practice, a lot of experimenting, and a lot of learning.
It's likely that you have what it takes to be a top chef, should you have the desire...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Voor mij nog eens ne baksteen chef Heylen! pronto!

Tommie zei

Het toeval (uiteraard het toeval, wat anders? god of zo zeker? toeval it is!) wil natuurlijk dat ons ma morgen nog eens zo een fameuze baksteen gaat klaarmaken, maar volgens een iets gewijzigd recept. Als het een succes is, zal ik het recept hier wel eens zetten, anders de originele, beproefde, en goedgekeurde methode.